خرید و قیمت نرده استیل

نرده استیل

زیبایی و کارایی های فراوان نرده استیل سبب‌شده از آن در محیط های گوناگونی استفاده شود. البته شما به عنوان خریدار باید تمام ویژگی های نرده های استیل را بشناسید تا در نهایت بهترین خرید ممکن را رقم بزنید. برای نمونه توجه به مزایا و کاربردها سهم ویژه ای در استفاده درست از آن ها دارد. هر چیز در مورد خرید و قیمت این نرده ها که نیاز دارید را در این مطلب پیدا خواهید کرد.

بررسی ویژگی های مهم نرده استیل

نرده های استیل اجزای کاربردی و دکوراتیوی برای محیط های بیرونی و داخلی یک ساختمان به شمار می روند که با توجه به مزایای فراوان، ارزش خرید بالا و قیمتی مقرون به صرفه دارند. همچنین در مقایسه با طول عمر، زیبایی و کارایی فراوانی در این محصولات مشاهده می شود. از این نرده ها جدا از جنبه تزئینی می توان برای ایجاد حفاظی برای راه پله، مسیر عبور، حفاظ پنجره، نرده بالکن و تراس استفاده کرد.

نرده های استیل از جنس فولاد ضد زنگ یا همان استنلس استیل به وجود می آید تا مقاومت فراوانی در مقابل عوامل مختلف از خود نشان دهد. خود این نرده ها به لحاظ خواص و آلیاژها با هم تفاوت داشته و این سبب شده از هر یک در صنایع و ساخت و سازهای گوناگونی استفاده شود.

البته تمام آلیاژهای موجود در نرده های استیل، خواص ضد زنگ یکسانی نداشته ولی بیشتر از آلیاژهای 201 و 304 برای این منظور استفاده می شود. از نرده با آلیاژ 201 به عنوان یکی از اقتصادی ترین نرده های موجود در بازار یاد می شود که در عین قیمت کمتر، مزایای مناسبی در خود دارد. البته در بخش های بعدی به عوامل موثر در قیمت آن ها پی خواهید برد.

مزایای استفاده از نرده استیل

تفاوتی ندارد نرده استیل به کار رفته توسط شما از کدام نوع باشد؛ در هر صورت می توانید از مزایای آن استفاده کنید که بعضی از مهم‌ترین آن ها عبارتند از:

  • از نگرانی های مهم کاربران در زمان خرید نرده های استیل می توان به قیمت آن ها اشاره کرد. خبر خوب این که با توجه به طول عمر بالا، تعرفه این محصولات بسیار مناسب است.
  • از زیبایی این نرده ها نباید به سادگی گذشت که آن را برای طراحی دکوراسیون های داخلی و خارجی مناسب کرده است.
  • برخلاف بسیاری دیگر از نرده ها، نرده های استیل به سادگی تمیز شده تا زیبایی آن ها همیشه حفظ گردد.
  • مقاومت بالا در مقابل ضربات و تغییرات دما سبب استفاده از آن برای طولانی مدت می شود. همچنین مقاومت آن ها در برابر خط و خش نیز نشان دهنده ارزش خرید بالای آن ها است.
  • عدم نیاز به پوشش و رنگ آمیزی، یکی دیگر از مزایای این محصول به حساب می آید.
  • خبر خوب این که نصب و اجرای نرده استیل ساده است و مشتریان می توانند از میان طرح های متنوع به انتخاب یکی بپردازند.

عوامل موثر روی قیمت نرده های استیل

موارد مختلفی روی قیمت نرده استیل اثرگذار هستند و افراد در زمان خرید باید تمام آن ها را در نظر داشته باشند. بررسی این عوامل سبب تخمین قیمت این محصولات شده تا با خیالی راحت بتوانند خرید داشته باشند. این شما و این هم مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت این نرده ها:

1- هزینه تولید استیل

هزینه ساخت استیل به عواملی مانند قیمت جهانی فولاد، نوسانات قیمت ارز و قیمت جهانی دیگر عناصر آلیاژی آن مانند نیکل بستگی دارد. برای نمونه اگر قیمت جهانی فولاد نوسانات داشته باشد، قیمت نرده ها نیز تحت تاثیر خواهد بود.

2- ضخامت لوله و پروفیل نرده

ضخامت پروفیل های مورد استفاده در نرده های استیل اهمیت زیادی دارد. طبیعتا نرده های ضخیم تر، مقاومت بیشتری داشته و ایمنی بیشتری را هم برای کاربران به همراه دارد. جدا از این ضخامت نرده ها تاثیر به سزایی روی حفظ ظاهرشان دارند.

3- جنس و گرید استیل

آلیاژ و گرید استیل روی قیمت آن اثر دارد. ترکیبات مختلفی در هر یک از نرده های استیل به کار رفته است که نیکل، کروم و کربن از مهم ترین ها هستند. نیکل به کار رفته بیشتر در این نرده ها به معنای مقاومت بالای آن ها است و بنابراین قیمتشان نیز افزایش می یابد.

4- فاصله میان نرده ها

شاید باورش عجیب باشد، اما فاصله میان نرده ها هم در طراحی و در نتیجه قیمت آن بسیار مهم است. این فاصله تاثیر زیادی روی ظاهر نهایی و نیز ایمنی نرده ها داشته و به طور کلی باید کمتر از 10 الی 15 سانتی متر باشد. این مورد برای عدم سرنگونی نرده ها و عبور کودکان اهمیت ویژه ای دارد.

 

قیمت نرده استیل

شیوه خرید نرده های استیل

هر نرده استیل با آلیاژ مختلف خود، قیمت متفاوتی هم داشته و این به مشتریان کمک می کند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. در بالا به چند تا از عوامل تاثیرگذار روی قیمت آن ها اشاره شد، هر چند که عوامل دیگری هم وجود دارند تا به وسیله آن ها بتوان به قیمت دست یافت. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت و خرید نرده استیل، همین حالا با شماره تلفن های 02167138 و 09122369241 تماس بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید
تیم تولید محتوا