راهنمای خرید پروفیل استیل

راهنمای خرید پروفیل استیل

هر صنعتی نیازمند خرید پروفیل استیل با بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم است. این محصولات بخشی جدایی ناپذیر از صنایعی مانند پتروشیمی با دکوراتیو به شمار می روند و نخستین قدم برای تهیه آن ها این است که به یک سری از نکات پی برده باشیم؛ بنابراین در این مطلب می خواهیم به تمام نکات به عنوان راهنمای خرید پروفیل استیل اشاره کنیم تا در نهایت بهترین خرید ممکن را تجربه نمایید.

پروفیل استیل چیست؟

برای راهنمای خرید پروفیل استیل، چیستی این پروفیل ها در درجه اول اهمیت دارد. آن ها را باید فولادی ضد زنگ به منظور اتصال دو قطعه به هم عنوان کرد که در بازار به نام پروفیل نگیر نیز شناخته می شود. پروفیل استیل در گریدهای گوناگونی تولید شده تا پاسخگوی انواع نیازها و کاربردها باشد. درست مانند سایر پروفیل ها، پروفیل استیل نیز دو شکل مربع و مستطیل مانند را به طول 6 متر شامل می شوند.

همان طور که گفته شد، اتصال قطعات به هم کار اصلی پروفیل استیل است. از عناصر تشکیل دهنده پروفیل ها می توان کربن، نیکل، کروم و منگنز را نام برد که هر یک ویژگی ها و مزایایی را به ساختار کلی آن بخشیده اند. به عنوان راهنمای خرید پروفیل استیل باید به گرید آن هم توجه کرد. این محصولات از این نظر دو نوع اصلی پروفیل صنعتی 304 و پروفیل دکوراتیو 304 یا 201 را شامل می شوند که در بخش بعدی به هر یک اشاره خواهیم کرد.

بررسی انواع پروفیل استیل

محصولات ذکر شده در متریال های مختلفی به وجود می آید و هر گرید هم ویژگی های خاص خود را دارند. پروفیل های استیل اکثرا در گریدهای 304، 316 و 201 به وجود می آیند و این ترکیبات، عناصر، ساختار آلیاژها و فاکتورهای این چنینی است که آن ها را نسبت به هم متمایز می کند. این شما و این هم انواع این محصولات در ادامه راهنمای خرید پروفیل استیل:

1- پروفیل استیل 304

از پرکاربردترین پروفیل‌ های موجود در بازار می توان گرید 304 آن را نام برد که اتفاقا قیمتی به صرفه هم دارد. این پروفیل ها نخستین بار توسط آلمانی ها به وجود آمد و اکنون در ایران نیز موارد با کیفیتی از آن ها تولید و عرضه می شود. محصول نامبرده در برابر حرارت حتی تا 400 درجه سانتی گراد هم مقاومت دارد و سایر ویژگی های آن را در ادامه مشاهده می کنید:

  • مقاومت فراوان در برابر خوردگی
  • استحکام بالا
  • قابلیت فرم دهی و جوش پذیری مناسب
  • استفاده برای صنایع دارویی، غذایی، ساختمان سازی، موسیقی و پزشکی

2- پروفیل استیل دکوراتیو 304

از روی نام این پروفیل هم می توان حدس زد برای دکوراسیون داخلی و خارجی کاربرد دارد. افرادی که در پی راهنمای خرید پروفیل استیل هستند، باید بدانند این پروفیل کاربردهای خاصی داشته و شاید نتوان در هر جایی آن را به کار برد.

این محصول در بازار تحت عنوان پروفیل سبک نیز شناخته می شود و ضخامت کمتری نسبت به مورد قبلی دارد. تمام ویژگی ها، آن را برای استفاده در موارد تزئینی آماده کرده است. سایر ویژگی های پروفیل دکوراتیو 304 را در ادامه بخوانید:

  • دارای سطح صاف و صیقلی
  • مقاومت مناسب در مقابل شرایط آب و هوایی و تغییرات جوی
  • مقاومت در برابر زدگی و خوردگی

 3- پروفیل استیل دکوراتیو 201

از دیگر گریدهای مطرح برای پروفیل استیل، می توان گرید 201 را نام برد که به پروفیل سبک یا براق هم شهرت دارد. قیمت این پروفیل از تمام پروفیل های گفته شده تا این جا کمتر بوده و همین ارزش خرید آن را برای بسیاری از افراد افزایش می دهد.

از این پروفیل اغلب برای دکوراسیون داخلی و تزئینات استفاده می شود و جایی برای نمای خارجی ساختمان ها ندارد. در سایت ما می توانید این پروفیل ها را به همراه محصولات گفته شده با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

 

راهنمای خریدپروفیل استیل

پروفیل استیل چه کاربردی دارد؟

در ادامه راهنمای خرید پروفیل استیل به کاربردهای آن می رسیم؛ جایی که این محصولات به خاطر مقاومت در مقابل دما، اکسیداسیون، خزش و ضربه حرف های زیادی برای گفتن دارند. مثلا از انواع مربع و مستطیل آن در اندازه های کوچک برای نرده های فلزی، درب و پنجره منازل استفاده می شود. راه پله ها و نرده کشی اطراف دیوارها نیز سایر کاربردهای آن را شامل شده است.

پروفیل استیل در اندازه بزرگ تر برای ساختمان سازی هم کاربرد دارد. امروزه ساخت ستون و اسکلت دستگاه های صنعتی زیادی توسط این محصولات صورت می گیرد و بد نیست شما نیز از آن بهره مند شوید. صنایع غذایی و دارویی، صنایع شیمیایی، نفت و گاز و همچنین دکوراسیون های داخلی و خارجی نیز از مزایای آن استفاده می کنند.

قیمت پروفیل استیل چقدر است؟

در درجه اول نوع پروفیل استیل می تواند در قیمت نهایی آن اثرگذار باشد. همچنین برای تعیین تعرفه بد نیست فاکتورهایی مانند ابعاد، ضخامت و وزن را هم در نظر داشته باشیم. برای پی بردن به قیمت به روز پروفیل استیل، همین حالا با کارشناسان سایت ما یا شماره تماس 02167138 ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
تیم تولید محتوا